Аднаўленне ператварае дасведчаныя трэкі ў папяровых тыграў

 

Нягледзячы на ​​іх велізарную моц, сенсібілізаваныя шляху з часам губляюць сваю ўвагу, таму што ваш мозг становіцца нармальным, а штодзённы настрой нездавальняючым. Бег на пікселі пачынае рэгістравацца як бясплатнае практыкаванне і, у рэшце рэшт, дазваляе мозгу аслабіць адчувальныя шляху, а таксама ўмацаваць шляху адносна іншых перспектыўных узнагарод (напрыклад, сапраўдных партнёраў). Вось як хлопцы ставяцца да гэтай змены. Майце на ўвазе, што большасць з іх знаходзілася ў перыяд строгай адмены і месяцаў (ці месяцаў) ад порна / мастурбацыі. У мінулым у мяне было моцнае сэксуальнае жаданне бачыць вельмі экстрэмальныя, яркія сцэны. 

 


Але цяпер колькасць страсцей памяншаецца. Я больш не хачу заходзіць на порнасайт, а хачу ўбачыць прыгожую, падцягнутую, гарачую жанчыну ... нават калі яна апранутая. Я адчуваю, што я ў стане шоку - тонкія сімптомы могуць быць пераважнымі. Гэта дзіўна і весела! Я памятаю, як выходзіў з салодкіх напояў некалькі гадоў таму - я выпіваў 5 і больш колы ў дзень. Я ніколі не думаў, што я залежны, але, адмовіўшыся ад іх, я прагнуў кока -колы пры кожным прыёме ежы. Дзіўным здавалася толькі наяўнасць вады. Але я быў з ім 2 месяцы. Нават ніякага запалу. З таго часу я аднойчы ўжываў кокс, і мне гэта не вельмі падабалася - я даведаўся, што вельмі люблю ваду. Калі ў мяне ўзрасла залежнасць ад парнаграфіі, я ніколі не чакаў шмат: я не баяўся хадзіць на працу і ніколі не бачыў кантактаў з сябрамі і сям'ёй, асабліва ў параўнанні з маімі парнаграфічнымі працэдурамі, якія дастаўлялі мне больш задавальнення і матывацыі, чым што -небудзь іншае. Пасля таго, як залежнасць знікае, дробязі робяць мяне сапраўды шчаслівым. Я часта смяюся, смяюся без прычыны і адчуваю, што ў мяне добры настрой. Я думаў, што я песіміст, але я быў сапраўды залежны. Сёння спантанная эрэкцыя доўжылася 25 хвілін. Я не адчуваў жадання мастурбаваць. 

 


 

Я проста ляжаў і атрымліваў асалоду ад адчуванняў і задаваўся пытаннем, як далёка я магу пайсці. Замест таго, каб бачыць, як я б'ю малпу перад маім кампутарам, я заўважыў, што па меры прасоўвання мае мары сталі больш сэксуальнымі і сюррэалістычнымі. Я таксама хачу мастурбаваць, калі бачу мілую дзяўчыну, калі я выходжу на вуліцу - замест таго, каб глядзець порна. Я ніколі раней не хацеў «проста мастурбаваць». Я заўсёды хацеў паглядзець порна. Я па-ранейшаму атрымліваю парнаграфічныя папярэджанні: порназоркі або часткі сцэн. У пачатку перазагрузкі, на працягу першых двух тыдняў, гэтыя звароты прымушаюць мяне думаць пра мастурбацыю або прагляд порна. Цяпер, калі я іх атрымліваю, я сапраўды не хачу гэтым займацца. Я крыху спяшаюся, калі бачу гэтыя відэа ў галаве, але на гэтым усё. Я магу страсянуць іх хутка і без выніку. Іх магутнасць памяншаецца. Здымкі і ўспаміны зніклі: я бачыў паведамленні ад людзей, якія кажуць, што не могуць забыць тое, што ўбачылі. З майго досведу, так, я магу сказаць, што некаторыя зусім не сыходзяць. Але пераважная большасць будзе. У мяне была надбудова 300 ГБ і былі звычайныя сцэнары, дзе вы націскаеце Зачыніць браўзэр: «У вас 130 адкрытых укладак. Трэба зачыніць акно? «. Я не памятаю 95% таго, што бачыў. Але я памятаю 5%, і для некаторых з вас гэта можа быць занадта. Цяпер гэта не мае значэння. Я памятаю некаторую інфармацыю і выдаляю яе. Гэтыя выявы не могуць стрымліваць мяне, як раней, пакідаючы пачуццё сораму, сэксуальных рэпрэсій і бяздзейнасці, а таксама схільнасць думаць, што прыводзіць да рэцыдыву. Раней я заўважаў прыгажосць, але ніколі не адчуваў, што ХОЧУ быць з дзяўчынай. Я ператварыў увесь свой сэкс у порна. Для мяне ўвесь сэкс быў порна. Я ніколі не думаў пра сябе, гэты хлопец * меў сапраўдны сэкс з сапраўднай дзяўчынай. Цяпер я адчуваю, што сэкс - гэта самае натуральнае. "Так, у мяне ёсць магчымасць займацца сэксам. Так, так, ёсць шмат дзяўчат, якія жадаюць быць са мной! «Раптам думкі, якія перамагаюць сябе, здаюцца вельмі дурнымі і марнуюць час. Я адчуваю, што ў рэшце рэшт большасць мужчын. І гэта выдатна. У рэшце рэшт, я вырашыў займацца мастурбацыяй да парнаграфіі. Адно было дзіўна: я не мог атрымліваць асалоду ад порна, колькі памятаю. Здаецца, пошук вашых любімых сцэн нават не дае выніку. Порна было неяк нецікава. Хоць гэта было не так добра, як я памятаю, мяне зноў прыцягнула. Я не вельмі добра памятаю порна, таму лёгка вярнуцца. Калі я ўпершыню пачаў мастурбаваць, я адчуваў, што мой мозг шукае порна. Цяжка апісаць ... У мяне ў мозгу былі непатрэбныя часткі парнаграфіі (успаміны, страсці і г.д.). Калі я адхіляў порна, я адчуваў падзенне або пачуццё пустаты ў гэтай частцы майго мозгу. Гэтага больш не было, і мой мозг гэта разумеў. Гэта было як пляскаць у далоні. Мой мозг чакаў чагосьці паміж маімі рукамі, але потым зразумеў, што тут няма нічога, акрамя паветра. Тут я 75 дзён перазагрузіўся і адчуваю сябе вельмі добра. Цяпер здаецца натуральным не шукаць порна або мастурбаваць. Я купіў у аптэцы часопіс пра дрэг-рэйсінг, які выходзіў у 60-70-я гады. Быў апублікаваны артыкул пра пералёты, а здымкі знакамітай дзяўчыны выглядалі асабліва. Памятаю тыя самыя здымкі, калі іх упершыню апублікавалі на пачатку 70-х. У той час яны кралі матэрыял, і сёння ўвечары я не адчуваў ніякага хвалявання. Мне здаецца, я навучыўся глядзець на жанчыну, не адчужаючы яе, не дазваляючы сваім думкам плыць. Яна не сумняваецца, што яна прыгожая жанчына, але яна яшчэ адзін член чалавечай сям'і. У мінулым, калі я думаў пра прагляд порна, я адчуваў сябе крыху дрэнна. Быццам нешта краў. . . Упэўнены, што з гэтага блізнюка пачалося ў асноўным пачуццё хвалявання. Гэта было кароткае замыканне маіх звычайных жаданняў. Ва ўсякім выпадку, падобна, звон зменшыўся. Проста магчымасць сказаць, што я адчуваю сябе выдатна. Я не ў лесе, але я лепшы, чым калі -небудзь у сваім жыцці, і я таксама шчаслівы. Мне хацелася моцнага (першага) адказу з моманту апошняга сутыкнення з парнаграфічнымі матэрыяламі за апошнія 18 месяцаў. Я думаю, што гэтая ахоўная рэч, верагодна, прызначана для аднаўлення алкаголю, які смяротна небяспечны ў ежы і ўжыванні і падахвочвае кагосьці піць алкаголь, нават калі гэты чалавек на самай справе не з'яўляецца праблемай. Я думаю, што рэакцыя на падобнае тут нармальная. Я шукаў нешта ў порна, а цяпер гэтага не раблю. ІМХО, гэта эмацыйная сувязь, якой мы хочам займацца сэксам. Я думаю, што гэта тлумачыць, дарэчы, чаму жывёлам не трэба шукаць сабе пару, а не матываваць сябе. Я перакананы, што ў эмоцыях ёсць эмацыйны складнік, хаця ў жывёльным свеце ён значна менш складаны, чым у чалавечым. Адзін з ключоў да разумення гэтага - калі я разумею, што не хачу бессэнсоўнага сэксу. [Той хлопец праз год] Я здзіўлены, колькі гэтага адбылося. Апошнім часам я мала што пісаў на форуме, а цяпер, здаецца, жыву сваім жыццём. Я не кажу, што ў мяне няма імунітэту, гэта было б па-дурному, але я дасягнуў такога ўзроўню, калі не адчуваю спакусы мастурбаваць, і схаваная цяга да порна знікла. Гэта можа здзівіць, бо порна, здаецца, страціла для мяне сілу. Усё жыццё, два гады таму, порна можа на мяне моцна паўплываць. Проста спадзяюся паглядзець порна можа змяніць мяне. У яго ўжо няма такой сілы. Гэта квантавы зрух, які мне здаецца вялікім. У мяне зусім іншая рэакцыя на гэта. Мяне гэта не цікавіць, я лічу, што гэта не трэба, перспектыва прагляду порна выглядае зусім непажаданай. Гэта так; Большую частку жыцця я бачыў порна, і гэтага ніколі не хапала. Цяпер я наогул не гляджу порна, і гэтага недастаткова. Хоць я шукаю порна, я больш не шукаю. Карацей кажучы, гандлёвыя маркі па -ранейшаму выклікаюць моцнае пачуццё клопату. Калі вы больш рэагуеце на сапраўдныя задавальнення, мастурбацыя для пікселяў будзе здавацца бессэнсоўнай і нерэальнай. Вядома, калі вы вернецеся да эксклюзіўнай парнаграфіі, вы зноў пачнеце працэс сенсібілізацыі. Іншымі словамі, аднаўленне палавой функцыі не абараняе вас ад будучых празмернасцяў.

Комментарии

Популярные сообщения